Sunday, 15 June 2014

LIVEXTRA Merawat Penyakit Jantung Tanpa Pembedahan !!!







ELKEN LIVEXTRA ialah satu rumusan ekslusif yang mampu mengelakkan anda daripada menjalani pembedahan angioplasti atau by-pass. 



LIVEXTRA adalah supplement SEMULAJADI dan SELAMAT yang dapat MENGATASI MASALAH JANTUNG DAN SALURAN DARAH MENGECIL ATAU TERSUMBAT dengan sangat cepat dan jantung dapat berfungsi secara normal. 





Livextra dirumus khas untuk

1. Saluran darah
LIVEXtra menyediakan sumber penghasilan Nitrik Oksida (NO), membantu saluran darah lebih fleksibel dan elastik supaya tekanan darah yang tinggi dapat dikurangkan.

2. Jantung
LIVEXtra boleh membantu meningkatkan tenaga sel dan aktiviti. Melindungi daripada kerosakan radikal bebas

3. Darah

Dengan LIVEXtra, lipid, kolesterol dan homosistein dalam darah yang menyebabkan penebalan darah boleh dielakkan atau dikurangkan. LiveXtra juga bertindak sebagai antioksidan yang kuat untuk mengurangkan kerosakan radikal bebas kepada saluran darah.


Cuba baca perkongsian En Mohd Nor, salah seorang pesakit jantung yang berjaya pulih selepas mengambil Livextra!! 









LIVEXtra adalah satu formulasi menyeluruh dengan rumusan berpaten oleh pemenang Nobel, Profesor Dr. Ferid Murad untuk kesihatan kardio-serebrovaskular. Ia mengandungi :

  • L-Arginine [Farmasi (tulen) Gred] memainkan peranan penting dalam pembahagian sel, penyembuhan luka, mengeluarkan ammonia dari badan, fungsi imun, dan pelepasan hormon. Tubuh badan menggunakan arginina untuk menghasilkan nitrik oksida, yang melegakan saluran darah. Ia telah digunakan di kebanyakan pusat rawatan kesihatan untuk merawat penyakit jantung seperti kegagalan jantung, claudication, mati pucuk, kegagalan fungsi seksual wanita, dan cystitis. 

  • Probiotik Co-enzim Q-10 (CoQ10) [Paten 6867024 & 6806069] dalam LIVEXtra adalah antioksidan yang paling kuat (20 kali aktiviti antioksidan yang lebih). Ia menggalakkan tenaga sel dan mengekalkan 3 kali lebih lama dalam badan. 

  • Asid folik, Vitamin B6 & B12 formula yang sangat istimewa untuk mengawal tahap darah homocysteine, dan mencegah kerosakan pada saluran darah. 

  • Asid folik & Metafolin [Paten 5,997,915 & 6,254,904] juga membantu untuk mengurangkan risiko tekanan darah tinggi dengan mengurangkan tekanan darah. 

  • Vitamin E & Beta-Karotena membantu mencegah atau melambatkan penyakit jantung koronari dengan menghadkan oleh pengoksidaan LDL-kolesterol. 







Macam nilah LIVEXTRA bekerja untuk merawat jantung kita.....


Mari kita ikuti penerangan lanjut macamana sistem jantung kita berfungsi........

Sistem Kardio-serebrovaskular terdiri daripada otak, jantung dan saluran darah. 

Fungsi utamanya adalah untuk menghantar oksigen, nutrien, air dan hormon ke 60 trilion sel di dalam tubuh kita.

Ia juga mengangkut sisa metabolik ke paru-paru, buah pinggang dan hati untuk disingkirkan. Semua proses ini adalah bergantung kepada sistem peredaran yang sihat dan efisien.

Akibat daripada sistem peredaran yang tidak sihat disebabkan oleh sebarang kegagalan fungsi yang berlaku di sekitar otak atau sistem saraf pusat, jantung dan saluran darah akan menyebabkan penyakit kardio-serebrovaskular yang boleh membawa maut seperti penyakit jantung koronari, strok, tekanan darah tinggi dan aterosklerosis. Selain itu, ia juga membawa kesan yang memburukkan kepada bahagian badan yang lain.



Oleh itu sangat penting bagi kita untuk mempunyai peredaran darah yang sihat kerana ia adalah berkaitan dengan :

1.Jantung yang sihat supaya ia boleh mengepam darah dengan sempurna, 
2.Saluran darah adalah lentur, kenyal dan tidak tersumbat, dan 
3.Darah tidak pekat. 




TESTIMONI LIVEXTRA



Testimoni 1



Dr Adawiyah adalah seorang doktor yang bertugas di Hospital Selayang. Ayah beliau merupakan pesakit kencing manis dan darah tinggi. Selain daripada itu, pihak Institut Jantung Negara (IJN) telah mendapati ayah beliau menghidap sakit jantung dan hanya 28% daripada jantung beliau yang berfungsi kerana sebahagian besar salur darah telah tersumbat!

Disebabkan keengganan ayah beliau untuk dibedah, dia telah diberi ELKEN LIVEXTRA untuk diminum, 2 sachet sehari.

3 minggu kemudian, ayah beliau yang sebelum ini mengadu sakit dada dan tidak mampu naik turun tangga, kini boleh memandu kereta dari Temerloh ke Jasin untuk melawat Dr Adawiyah!










Cadangan Pemakanan Dewasa: 1 hingga 2 paket sehari dengan perut kosong. Larutkan dalam 150ml air sejuk ataupun minuman kegemaran anda. Dicadangkan ambil pada waktu pagi atau waktu malam sebelum tidur.

Sebarang pertanyaan hubungi/whatsapp saya noora 013-2191301.














Kuruskan Badan Dengan Cara Mudah : Sensualite





Sensualite ialah sejenis produk minuman berkalori sederhana rendah berasaskan soya berbentuk serbuk yang digunakan sebagai hidangan gantian yang direka khas untuk mereka yang ingin mengurangkan atau mengekalkan berat badan, mempertingkatkan jisim otot, melebihkan soya dalam diet, dan / atau menambahkan pelbagai sokongan khasiat dalam diet mereka. 




Sensualite dirumus untuk mengurangkan berat badan dan MENGGALAKKAN METABOLISMA LEMAK malah MENGEKALKAN OTOT SECARA SIHAT dan beransur-ansur.




Sensualite boleh didapati dalam dua cita rasa, Coklat dan Vanilla. Setiap hidangan Sensualite hanya MENGANDUNGI 160 KALORI  dan mempunyai bahan yang berkualiti tinggi termasuk:


1. Satiereal



Satiereal diekstrak daripada Saffron stigma dari Perancis. Satiereal dapat meningkatkan serotonin dalam sistem saraf untuk mengawal mood dan selera. Ia membantu memulihkan emosi, menggalakkan perasaan kenyang lantas mengelakkan snek kompulsif. Teknologi ini telah dianugerahkan:



- Paten dari Perancis dan lebih daripada 110 buah negara

- Pengesahan Sijil oleh HACCP


2. Supro isoflavon yang berkualiti tinggi


Setiap paket Sensualite juga membekalkan 12g Supro isoflavon protein soya yang boleh membantu merendahkan paras 'kolestrol tidak baik', mengawal kelaparan dan berfungsi mengekalkan jisim otot semasa menjalankan pelangsingan berat badan.




3. Nutriose serat terlarut



Nutriose merupakan sumber terbaik serat terlarut. Ia dapat mendorong kesan probiotik dan membekalkan rasa kenyang. Bahan ini telah dianugerahkan "Peningkatan Nilai Pelanggan Bahan Makanan Serat Europa" oleh FROST & SULLIVAN






BAGAIMANA Sensualite BERFUNGSI.

Sensualite telah digunakan di dalam program Diet Kalori Sederhana Rendah (MLCD). Ketika program MLCD dijalankan, Sensualite, sejenis minuman protein yang tinggi, dapat digunakan untuk menggantikan 2 hingga 3 hidangan dalam sehari sebagai bekalan tenaga untuk memenuhi jumlah kalori yang diperlukan dalam aktiviti harian.

Disamping itu Sensualite mengandungi bahan yang terbukti secara klinikal, yakni Satiereal dapat MENGURANGKAN KEKERAPAN PENGAMBILAN SNEK dengan MEWUJUDKAN KESAN KEKENYANGAN!!



TESTIMONI SENSUALITE

Jom tengok gambar-gambar kat bawah ni.Mereka telah berjaya menurunkan berat badan dan sangat berpuashati dengan imej baru setelah mengamalkan sensualite.....











Sahut juga cabaran dari Elken dimana Voucher Penebusan Produk bernilai DP300 diberi kepada pengguna bagi setiap KG yang berjaya dikurangkan. Cabaran ini berakhir pada 17 Ogos 2014. Buat tempahan segera....ramai yang telah berjaya......semoga raya kali ni kita kejutkan si dia dan juga rakan2 dengan imej baru...

BERMINAT BOLEH CALL/SMS/WHATSAPP SAYA NOORA 013-2191 301.





Thursday, 5 June 2014

TESTIMONI ELKEN SPIRULINA





Terlebih dahulu saya ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang telah membuat pesanan serta membeli produk Elken Spirulina  menerusi blog ini. Kepada yang telah sembuh dari penyakit tu  kita panjatkan berbanyak syukur kepada Allah ya.

Bagi mereka yang mengidap penyakit kanser atau penyakit kronik dinasihatkan agar mengambil spirulina dalam jangka masa yang agak lama sikit supaya badan kita boleh menghasilkan sel-sel  baru yang lebih sihat menerusi pengambilan spirulina yang tinggi nilai nutrisi . 

Setiap cycle selama 120 hari badan kita akan membina semula sel-sel baru. Elken Spirulina mengandungi nutrisi yang lengkap , bersifat alkali dan dapat menyembuhkan pelbagai penyakit kronik masa kini.

Ramai juga yang meminta saya letak dalam blog ni testimoni pengguna2 Spirulina. Mari kita ikuti kisah2 mereka.


UNTUK PESANAN : CALL/WHATSAPP  NOORA 013-2191 301



















SPIRULINA ELKEN SANGAT SESUAI UNTUK PESAKIT TIROID DAN MAMPU MERAWAT BENGKAK DI LEHER ATAU DI PANGGIL GOITER/GONDOK  SEHINGGA SEMBUH SEPENUHNYA. SUNGGUH LUAR BIASA !!




Wednesday, 4 June 2014

CELJOY Merawat Osteoarthritis, Sendi Lutut, Tulang Berkeriuk Dan Lain-lain Penyakit Sendi

ADAKAH SENDI ANDA SEDANG MERANA? DAPATKAN CELJOY GO..



SELEPAS MENGAMALKAN CELJOY, KESAN PENYEMBUHAN DAPAT DILIHAT ..



Sebelum ni kakak ipar saya selalu mengadu sakit lutut dan terasa perit apabila berjalan apa lagi bila nak solat, bengkokkan lutut atau bangun dari duduk. Puas sudah makan berbagai ubat tapi tak juga sembuh. Glucosamine pun dia dah cuba tapi fail juga....



Selepas dia ambil CELJOY tiga hari kemudian rasa sakit hilang dan dia dapat berjalan seperti biasa. Apa dia CELJOY ni? CELJOY ni bukan pain killer ya tetapi dia bertindak menewaskan kemerosotan sendi secara menyeluruh dan membina semula sendi agar dapat berfungsi secara normal.


Bagi mereka yang ada masalah sendi ni tentu sedia maklum makan pain killerpun tidak dapat meredakan kesakitan sendi ni unless kita ambik injection kat hospital atau klinik swasta. Satu injection pula berharga ribuan ringgit. Suntikan ni bukannya memulih cuma menahan sendi dari sakit untuk 3 bulan sahaja. Jadi lebih berbaloi kita merawat sendi yang sakit dengan CELJOY hingga pulih dengan kos yang jauh lebih rendah.


Mari kita tengok apa kata penaja kita ELKEN......setakat ni ELKEN adalah produk kesihatan terbaik yang saya pernah jumpa...


Nak Order boleh call sms atau whatsapp Noora 013-2191 301.

Sakit sendi dan masalah sendi biasanya disebabkan degenerasi rawan di dalam sendi kita.


Apabila keadaan ini berlaku tulang akan bergeser antara satu sama lain dan menyebabkan keradangan.Malangnya kebanyakan rumusan malah perubatan sendi di dalam pasaran kini hanya memberi fokas untuk mengurangkan keradangan dan sakit tanpa menyasar pada punca sebenar masalah tersebut.


Memandangkan rawan sendi terbentuk dari Kolagen jenis II, Asid Hialuronik dan Kondroitin Sulfat, kita dapat meransang penghasilan rawan dan meningkatkan kekuatan mobiliti sendi penyambung kita dengan mengisi semula nutrien ini.


Suatu teknologi inovatif, Biocell Collagen II berpaten dibangunkan untuk mempunyai komposisi sendi manusia dengan kandungan sama Kolagen Jenis II, Asid Hialuronik dan Kondroitin Sulfat.


Kajian Klinikal ke atas BioCell Collagen II telah menunjukkan bahawa ia mampu :


  • menyekat enzim hialurodinase (yang menguraikan asid hialuronik) sehingga 70% 
  • meningkat kandungan asid hialuronik di sendi sebanyak 60 kali 
  • meningkatkan kandungan penghasilan Kolagen Jenis II sebanyak 2.5 kali 
  • membantu mengisi semula rawan yang kehilangan. 
  • menghilangkan keradangan dan berupaya menghalang kesakitan sendi 
  • menghalang aktiviti enzim pemusnah 
  • menggantikan kehilangan rawan pada sendi 



Dengan memberikan fokus untuk membina semula sendi kita dari dalam, kita dapat menjangka suatu kehidupan yang lebih sihat, sendi bebas kesakitan yang berkekalan!



Hasilnya selepas menggunakan CELJOY.....sila tengok gambar....








TESTIMONI DARI PENGGUNA CELJOY


Wong Ah Chee - 64 tahun, Selangor

Sudah hampir 7 tahun beliau menghidap sakit sendi dan ketegangan sendi. Malah beliau juga menjadi seorang 'penagih ubat' kerana terlalu kerap mencuba pelbagai jenis ubat yang diberikan oleh doktor. 


Bagaimanapun tiada satu ubat tersebut mampu membantu beliau memulihkan kesakitan. Beliau sukar untuk berjalan jauh, malah melakukan kerja rumah juga terlalu payah. 


Selepas mengambil CELJOY selama 10 hari, beliau merasakan kesakitan sendi beliau berkurang dan beliau juga boleh berjalan dengan lebih bebas. Kini beliau bukan sahaja boleh menaiki tangga dengan mudah dan melakukan kerja harian malah yang paling penting beliau mendapatkan kesihatan yang berkualiti dan tidak perlu bergantung kepada ubat-ubatan.


Chong Lai Keong - 45 tahun, Pulau Pinang

Beliau merupakan seorang atlit yang aktif yang pernah mewakili sekolah dalam pelbagai bidang sukan. Bagaimanapun pada tahun 1998 beliau telah diserang dengan penyakit artritis yang memaksa beliau melupakan aktiviti kegemaran seperti badminton dan joging. Untuk kembali sihat, beliau telah mencuba pelbagai jenis makanan tambahan berjenama antarabangsa tetapi beliau masih mendengar bunyi pada sendi-sendi beliau dan merasa kesakitan. Beliau juga telah membelanjakan hampir RM30 ribu untuk kos pembedahan lutut beliau. 


Doktor telah memasukkan implan besi patella kerana rawannya telah haus. Malangnya doktor tidak memberi sebarang jaminan pembedahan akan berjaya malah beliau terpaksa berehat dan menjalani fisioterapi selama 6 bulan. Beliau juga perlu menjalani pembedahan semula dalam tempoh 10-20 tahun apabila jangka hayat lutut telah lusuh. 


Nasib menentukan segalanya. Beliau telah diperkenalkan dengan CELJOY dan setelah mengambil 1/2 botol CELJOY bunyi keriuk pada lutut semakin berkurangan malah kini beliau lebih bertenaga dan kembali aktif seperti dahulunya.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute